Integrace žáka s kochleárním implantátem do běžné třídy základní školy za podpory asistenta pedagoga – Ing. Světlana TOPIČOVÁ
Ing. Světlana TOPIČOVÁ
Bakalářská práce
Integrace žáka s kochleárním implantátem do běžné třídy základní školy za podpory asistenta pedagoga
Integration of a Pupil With Cochlear Implant into a Primary School Class With the Help of a Teacher Assistant
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na integraci sluchově postiženého žáka s kochleárním implantátem ve druhé třídě běžné základní školy. Edukace žáka probíhá za podpory asistenta pedagoga. Na základě každodenní spolupráce asistenta pedagoga s žákem dochází k modifikaci kroků ve výuce dle aktuálních požadavků. Cílem práce je tedy získat pro žáka optimální rámec postupů ve vzdělávání a navrhnout doporučení …víceAbstract:
Baccalaureate work is bent on integration of a pupil with cochlear implant into primary school second class. Education of a pupil proceeds with the help of a teacher assistant. On the basis everyday cooperation a teacher assistant with a pupil happens to modification steps in education according to actual needs. Aim work is then converts to a pupil optimum frame progress in education and suggest recommendation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
18995
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOPIČOVÁ, Světlana. \textit{Integrace žáka s kochleárním implantátem do běžné třídy základní školy za podpory asistenta pedagoga}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/igy8om/.
Jak správně citovat práci
TOPIČOVÁ, Světlana. Integrace žáka s kochleárním implantátem do běžné třídy základní školy za podpory asistenta pedagoga. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Eva Hrnčířová