Vojtěch Puchar, DiS.

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - senioři

The Instruments of Marketing Communications for selected target group-Seniors
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou prostředky marketingové komunikace a jejich vliv na seniory. První část práce se věnuje pozornost marketingové komunikaci a nástroji komunikačního mixu. V další části je teoretická část věnována seniorům a jejich dělením a životnímu stylu. V praktické části bakalářská práce vyhodnocuje zjištěná data z dotazníkové šetření mezi zástupci cílové skupiny, které prostředky marketingu …více
Abstract:
The topic of the bachelor's thesis is the means of marketing communication and their influence on the elderly. The first part of the work focuses on marketing communication and communication mix tools. In the next part, the theoretical part is dedicated to seniors and their division and lifestyle. In the practical part, the bachelor's thesis evaluates the data obtained from a questionnaire survey among …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní