Segmentácia trhu pri použití marketingových dát ako súčasť marketingovej stratégie – Monika Nagyová-Tkáčová
Monika Nagyová-Tkáčová
Bakalářská práce
Segmentácia trhu pri použití marketingových dát ako súčasť marketingovej stratégie
Segmentace trhu při použití marketingových dat jako součást marketingové strategie
Anotace:
Tato práce se zabývá především segmentací trhu, která je důležitou součástí marketingové strategie. Teoretická část je tvořena obecnými poznatky o marketingu, řízení vztahů se zákazníky (CRM), samotné segmentaci trhu a o databázovém marketingu. Praktickou část představuje případová studie, ve které jsou aplikovány znalosti z teoretické části. Cílem práce je představit problematiku segmentace trhu a …víceAbstract:
The thesis deals mainly with market segmentation which is very important part of marketing strategy. The theoretical part consists of general knowledge of marketing, a Customer relationship management (CRM), market segmentation and database marketing. A case study consists of the implementation of the theoretical knowledge into the practical part. The aims of the thesis are: an introduction to the …víceAbstract:
Táto práca sa zaoberá predovšetkým segmentáciou trhu, ktorá je dôležitou súčasťou marketingovej stratégie. Teoretická časť je tvorená všeobecnými poznatkami o marketingu, riadení vzťahov so zákazníkmi (CRM), samotnej segmentácii trhu a o databázovom marketingu. Praktickú časť predstavuje prípadová štúdia, v ktorej sú aplikované znalosti z teoretickej časti. Cieľom práce je predstaviť problematiku segmentácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41997
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Patricia Jakešová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41997
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane