Influencer marketing: Současné způsoby spolupráce s influencery v České republice – Veronika Tázlerová
Veronika Tázlerová
Bakalářská práce
Influencer marketing: Současné způsoby spolupráce s influencery v České republice
Influencer Marketing: Current Methods of Collaboration with Influencers in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem influencerů a jejich využitím v rámcimarketingové komunikace. Klade si za cíl popsat, jakými způsoby lze s influencery v České republice v současné době spolupracovat, a poskytnout možná doporučení pro praxi. V práci jsou nejprve vymezeny teoretické koncepty, které jsou zásadní pro následnou analýzu. Dále je vysvětleno, kdo je to influencer, co zahrnuje pojem …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the current phenomena of influencers and their part in marketing communications. The intention is to describe possible ways of cooperating with influencers within Czech Republic and to provide specific recommendations. The first chapters introduce theoretical concepts, which are essential to the given analysis. The thesis then continues to provide definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Nikola Pařízková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses iic3nk iic3nk/4
16. 5. 2020