Influencer marketing: Současné způsoby spolupráce s influencery v České republice – Veronika Tázlerová
Veronika Tázlerová
Bachelor's thesis
Influencer marketing: Současné způsoby spolupráce s influencery v České republice
Influencer Marketing: Current Methods of Collaboration with Influencers in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem influencerů a jejich využitím v rámcimarketingové komunikace. Klade si za cíl popsat, jakými způsoby lze s influencery v České republice v současné době spolupracovat, a poskytnout možná doporučení pro praxi. V práci jsou nejprve vymezeny teoretické koncepty, které jsou zásadní pro následnou analýzu. Dále je vysvětleno, kdo je to influencer, co zahrnuje pojem …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the current phenomena of influencers and their part in marketing communications. The intention is to describe possible ways of cooperating with influencers within Czech Republic and to provide specific recommendations. The first chapters introduce theoretical concepts, which are essential to the given analysis. The thesis then continues to provide definitions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Nikola Pařízková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TÁZLEROVÁ, Veronika. \textit{Influencer marketing: Současné způsoby spolupráce s~influencery v~České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/iic3nk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative marketing and communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights