Bc. Iveta Hnízdilová

Master's thesis

Současné pojetí komplexní propagační akce

The current concept of the promotions
Abstract:
Cílem diplomové práce je pomocí literatury vytvořit ucelený pohled na vývoj propagační akce od jejího počátku až po současnou podobu integrované marketingové komunikace. V této práci je popsán vývoj propagační akce, druhy, tvorba a použití propagačních prostředků a nové formy marketingové komunikace, kterými společnosti prostřednictvím vlastních marketingových oddělení nebo specializovaných agentur …more
Abstract:
The objective of thesis is with the help of the literature form the 20th century to contemporary literature to create holistic view of development the promotions from its beginning to current form of Integrated Marketing Communications. This thesis described a development of the promotions, the types, a creation and use of promotional resources and new forms of marketing communications whose the companies …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: Ing. Pavel Klička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní