Současné pojetí komplexní propagační akce – Bc. Iveta Hnízdilová
Bc. Iveta Hnízdilová
Diplomová práce
Současné pojetí komplexní propagační akce
The current concept of the promotions
Anotace:
Cílem diplomové práce je pomocí literatury vytvořit ucelený pohled na vývoj propagační akce od jejího počátku až po současnou podobu integrované marketingové komunikace. V této práci je popsán vývoj propagační akce, druhy, tvorba a použití propagačních prostředků a nové formy marketingové komunikace, kterými společnosti prostřednictvím vlastních marketingových oddělení nebo specializovaných agentur …víceAbstract:
The objective of thesis is with the help of the literature form the 20th century to contemporary literature to create holistic view of development the promotions from its beginning to current form of Integrated Marketing Communications. This thesis described a development of the promotions, the types, a creation and use of promotional resources and new forms of marketing communications whose the companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f4s19/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Klička
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller