Bc. Iveta Hnízdilová

Diplomová práce

Současné pojetí komplexní propagační akce

The current concept of the promotions
Anotace:
Cílem diplomové práce je pomocí literatury vytvořit ucelený pohled na vývoj propagační akce od jejího počátku až po současnou podobu integrované marketingové komunikace. V této práci je popsán vývoj propagační akce, druhy, tvorba a použití propagačních prostředků a nové formy marketingové komunikace, kterými společnosti prostřednictvím vlastních marketingových oddělení nebo specializovaných agentur …více
Abstract:
The objective of thesis is with the help of the literature form the 20th century to contemporary literature to create holistic view of development the promotions from its beginning to current form of Integrated Marketing Communications. This thesis described a development of the promotions, the types, a creation and use of promotional resources and new forms of marketing communications whose the companies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní