Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk – Bc. Nikola Nedorostková
Bc. Nikola Nedorostková
Diplomová práce
Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk
The Proposal of Marketing Communication Strategy for the Šternberk Castle
Anotace:
Diplomová práce čtenáře v teoretické části seznamuje se základními pricipy obecné-ho marketingu a marketingu památkových a kulturních organizací. Druhá část práce je pojata z praktického hlediska a vedle analýzy aktuální marketingové komunikace, kterou hrad Šternberk má jsou také navrženy možnosti, jakou by marketingová ko-munikace mohla mít do budoucna podobu a jaký výstup by komunikační proměna mohla …víceAbstract:
The theorethical part of the diploma thesis is focused on basic principles of Market-ing and also of the specific Cultural Herritage Marketing. In the practical part of the Diploma thesis the current marketing communication of the Sternberk Castle is analyzed. The aim of the Diploma thesis is a recommendation and a proposal of marketing communication that supports the usage of suitable communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xsrof/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jan Špaček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Management v kultuře / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová