Bc. Nikola Nedorostková

Diplomová práce

Návrh komunikační a marketingové strategie pro státní hrad Šternberk

The Proposal of Marketing Communication Strategy for the Šternberk Castle
Anotace:
Diplomová práce čtenáře v teoretické části seznamuje se základními pricipy obecné-ho marketingu a marketingu památkových a kulturních organizací. Druhá část práce je pojata z praktického hlediska a vedle analýzy aktuální marketingové komunikace, kterou hrad Šternberk má jsou také navrženy možnosti, jakou by marketingová ko-munikace mohla mít do budoucna podobu a jaký výstup by komunikační proměna mohla …více
Abstract:
The theorethical part of the diploma thesis is focused on basic principles of Market-ing and also of the specific Cultural Herritage Marketing. In the practical part of the Diploma thesis the current marketing communication of the Sternberk Castle is analyzed. The aim of the Diploma thesis is a recommendation and a proposal of marketing communication that supports the usage of suitable communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jan Špaček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta