Modelové hodnocení efektivity marketingových kampaní – Jan Vašík
Jan Vašík
Diplomová práce
Modelové hodnocení efektivity marketingových kampaní
Model assesment of marketing campaigns effectivity
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením efektivity marketingových kampaní a také marketingovým procesem, který tomuto hodnocení nutně předchází. Cíl této práce tak spočívá ve výběru vhodných nástrojů komunikačního mixu a v následném hodnocení efektivity marketingových kampaní pomocí modelu analýzy obalu dat (DEA – Data Envelopment Analysis). Formálně je tato práce rozdělena na dvě dílčí části. První …víceAbstract:
This thesis is focused on marketing campaign effectivity evaluation and also on the marketing process, which necesarily preceedes such evaluation. The goal of the thesis is in the correct choice of communication mix tools and following evaluation of their effectivity using the data envelopment analysis (DEA). The thesis is formally divided into two main parts. First part is focused on the formal aspects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Helena Brožová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Systémové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení technické efektivnosti pobytových sociálních služeb dle modelu Data Envelopment Analysis
Izabela Ertingerová -
Dynamic Data Envelopment Analysis
Petra Zýková -
"Efficiency evaluation of production units through Data Envelopment Analysis at banking sector"
Lucie Chytilová -
Aplikace metody Data Envelopment Analysis na vybrané bankovní instituce
Anastassiya Pak -
Data envelopment analysis as an alternative approach to managing risks in banking
Zuzana Fialová -
Risk Management Analysis in Banking Industry
Xiaotong Sang -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn
Název
Vložil
Vloženo
Práva