Modelové hodnocení efektivity marketingových kampaní – Jan Vašík
Jan Vašík
Master's thesis
Modelové hodnocení efektivity marketingových kampaní
Model assesment of marketing campaigns effectivity
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením efektivity marketingových kampaní a také marketingovým procesem, který tomuto hodnocení nutně předchází. Cíl této práce tak spočívá ve výběru vhodných nástrojů komunikačního mixu a v následném hodnocení efektivity marketingových kampaní pomocí modelu analýzy obalu dat (DEA – Data Envelopment Analysis). Formálně je tato práce rozdělena na dvě dílčí části. První …moreAbstract:
This thesis is focused on marketing campaign effectivity evaluation and also on the marketing process, which necesarily preceedes such evaluation. The goal of the thesis is in the correct choice of communication mix tools and following evaluation of their effectivity using the data envelopment analysis (DEA). The thesis is formally divided into two main parts. First part is focused on the formal aspects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2011
Thesis defence
- Supervisor: doc. RNDr. Helena Brožová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠÍK, Jan. \textit{Modelové hodnocení efektivity marketingových kampaní}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ijnvl4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Theses on a related topic
-
Zhodnocení technické efektivnosti pobytových sociálních služeb dle modelu Data Envelopment Analysis
Izabela Ertingerová -
Dynamic Data Envelopment Analysis
Petra Zýková -
"Efficiency evaluation of production units through Data Envelopment Analysis at banking sector"
Lucie Chytilová -
Data envelopment analysis as an alternative approach to managing risks in banking
Zuzana Fialová -
Aplikace metody Data Envelopment Analysis na vybrané bankovní instituce
Anastassiya Pak -
Risk Management Analysis in Banking Industry
Xiaotong Sang -
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights