Studie proveditelnosti podnikatelského inkubátoru města Bruntál – David Hofman
David Hofman
Master's thesis
Studie proveditelnosti podnikatelského inkubátoru města Bruntál
Abstract:
Předmětem této diplomové práce na téma „Studie proveditelnosti podnikatelského inkubátoru města Bruntál“ je vypracování Zjednodušené studie proveditelnosti tohoto projektového záměru. V teoretické části se zabývám malými a středními podniky a formou jejich podpory. Dále se konkrétně zaměřuji na podporu formou podnikatelského inkubátoru. A zabývám se také popisem jednotlivých bodů studie proveditelnosti …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is creation of feasibility study of business incubator of the city of Bruntál. The general part of this work deals with the small and medium enterprises, business incubator and feasibility study. The practical part contains the simplified feasibility study. It evaluates the viability and sustainability of the project.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 8. 2016
Identifier:
http://theses.cz/id/ijumqq/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 9. 2016
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOFMAN, David. \textit{Studie proveditelnosti podnikatelského inkubátoru města Bruntál}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Available from: https://theses.cz/id/ijumqq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík