Studie proveditelnosti podnikatelského inkubátoru města Bruntál – David Hofman
David Hofman
Diplomová práce
Studie proveditelnosti podnikatelského inkubátoru města Bruntál
Anotace:
Předmětem této diplomové práce na téma „Studie proveditelnosti podnikatelského inkubátoru města Bruntál“ je vypracování Zjednodušené studie proveditelnosti tohoto projektového záměru. V teoretické části se zabývám malými a středními podniky a formou jejich podpory. Dále se konkrétně zaměřuji na podporu formou podnikatelského inkubátoru. A zabývám se také popisem jednotlivých bodů studie proveditelnosti …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is creation of feasibility study of business incubator of the city of Bruntál. The general part of this work deals with the small and medium enterprises, business incubator and feasibility study. The practical part contains the simplified feasibility study. It evaluates the viability and sustainability of the project.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ijumqq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2016
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOFMAN, David. \textit{Studie proveditelnosti podnikatelského inkubátoru města Bruntál}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/ijumqq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Řízení regionálních projektů
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria