Emoční inteligence v interpesonálních vztazích – Hana SEDLÁČKOVÁ
Hana SEDLÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Emoční inteligence v interpesonálních vztazích
Emotinal intelligence in interpersonal relations
Anotace:
Práce se zabývá emoční inteligencí v interpersonálních vztazích. Zaměřuje se na emoční inteligenci, její jednotlivé složky a význam v mezilidských vztazích uvnitř jednotlivých rodin. Soustřeďuje se na vztahy ve funkčních a dysfunkčních rodinách z pohledu emoční inteligence. Jádrem je pak vztah rodiče a dítěte, vzájemné emoční ladění, rodinné prostředí a styl rodinné výchovy, podporující nebo na druhé …víceAbstract:
The work deals with the emotional intelligence in interpersonal relationships. It focuses on emotional intelligence, its individual components and the importance of interpersonal relationships within individual families. The work aims on relationships in functional and dysfunctional families in terms of emotional intelligence. The core is the relationship between parent and child, mutual emotions, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁČKOVÁ, Hana. Emoční inteligence v interpesonálních vztazích. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Analýza vztahů a souvislostí mezi vybranými aspekty rodinného prostředí a úzkostlivostí dětí středního školního věku
Aneta Coufalová -
Funkční a dysfunkční prvky v rodinách dětí se závislým rodičem
Jarmila Příhodová -
Vztah perfekcionismu, úzkosti a osobní pohody u lékařských profesí
Tereza Mahdalová -
Analýza vztahů mezi vybranými aspekty rodinného prostředí a úzkostlivostí dětí středního školního věku.
Aneta Coufalová -
Emoční inteligence manažerů
Karolina Kutil -
Rozvíjení emoční inteligence žáků na prvním stupni základní školy
Bára KAVKOVÁ -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková