Komunikační sebepojetí studentů vysoké školy se specifickými vzdělávacími potřebami – Jana Tomanová
Jana Tomanová
Bachelor's thesis
Komunikační sebepojetí studentů vysoké školy se specifickými vzdělávacími potřebami
Communication self-concept of university students with specific educational needs
Abstract:
Práce se soustředí na komunikaci žáků se specifickými vzdělávacími potřebami zaměřuje se na komunikaci pohledy různých autorů. Představuje specifické poruchy učení, včetně jejich diagnostiky a ukazuje jejich dopady na školní i dospělý život jedinců. Pomocí nestandardizovaného dotazníku zkoumá, jak studenti Univerzity Hradec Králové se specifickými vzdělávacími potřebami, využívající podpory centra …moreAbstract:
This thesis focuses on the communication of pupils with special educational needs focusing on the communication perspectives of different authors. It introduces specific learning disabilities, including their diagnosis, and shows their impact on individuals' school and adult lives. Using a non-standardised questionnaire, it explores how students at the University of Hradec Kralove with specific learning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB15436
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.
- Reader: Ing. et Bc. Stanislav Michek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOMANOVÁ, Jana. \textit{Komunikační sebepojetí studentů vysoké školy se specifickými vzdělávacími potřebami}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/iks2y3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Faktory ovlivňující spolupráci speciálně pedagogického centra a rodiny
Gabriela FILIPOVSZKÁ -
Speciálně pedagogická centra - hodnocení kvality spolupráce se základními školami v Jihočeském kraji
Lucie VALENTÍNOVÁ -
Role sociálního pracovníka v činnosti speciálně pedagogického centra
Gabriela Foltanová -
Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy
Eva Sekaninová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
28/6/2024
Kohout, J.
28/6/2024