Michaela BOČKAYOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový plán společnosti PROHELIOS CZ s.r.o.

The Marketing plan for the company PROHELIOS CZ s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se soustředí na vypracování marketingového plánu, který je klíčovým vstupem pro ostatní části podnikového plánu. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje týkající se marketingového plánování. V analytické části je na základě situační analýzy sestaven marketingový plán firmy PROHELIOS CZ s.r.o., která podniká v oblasti solární techniky.
Abstract:
The Bachelor thesis is aimed at developing the marketing plan, which is the key input for other parts of the company plan. The theoretical part of this thesis presents literary sources relevant to marketing planning. The practical part is based on situational analysis enabling the preparation of marketing plan of the PROHELIOS CZ company, which operates in the field of solar technology.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 21603

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOČKAYOVÁ, Michaela. Marketingový plán společnosti PROHELIOS CZ s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing