Marketingový plán společnosti PROHELIOS CZ s.r.o. – Michaela BOČKAYOVÁ
Michaela BOČKAYOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový plán společnosti PROHELIOS CZ s.r.o.
The Marketing plan for the company PROHELIOS CZ s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se soustředí na vypracování marketingového plánu, který je klíčovým vstupem pro ostatní části podnikového plánu. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje týkající se marketingového plánování. V analytické části je na základě situační analýzy sestaven marketingový plán firmy PROHELIOS CZ s.r.o., která podniká v oblasti solární techniky.Abstract:
The Bachelor thesis is aimed at developing the marketing plan, which is the key input for other parts of the company plan. The theoretical part of this thesis presents literary sources relevant to marketing planning. The practical part is based on situational analysis enabling the preparation of marketing plan of the PROHELIOS CZ company, which operates in the field of solar technology.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
21603
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOČKAYOVÁ, Michaela. \textit{Marketingový plán společnosti PROHELIOS CZ s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ila114/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOČKAYOVÁ, Michaela. Marketingový plán společnosti PROHELIOS CZ s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Marketingová strategie
Tomáš Janík -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
Olga Čermáková -
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
Anna Rusínková -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko