Michaela BOČKAYOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingový plán společnosti PROHELIOS CZ s.r.o.

The Marketing plan for the company PROHELIOS CZ s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se soustředí na vypracování marketingového plánu, který je klíčovým vstupem pro ostatní části podnikového plánu. V teoretické části jsou zpracovány literární zdroje týkající se marketingového plánování. V analytické části je na základě situační analýzy sestaven marketingový plán firmy PROHELIOS CZ s.r.o., která podniká v oblasti solární techniky.
Abstract:
The Bachelor thesis is aimed at developing the marketing plan, which is the key input for other parts of the company plan. The theoretical part of this thesis presents literary sources relevant to marketing planning. The practical part is based on situational analysis enabling the preparation of marketing plan of the PROHELIOS CZ company, which operates in the field of solar technology.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier: 21603

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BOČKAYOVÁ, Michaela. Marketingový plán společnosti PROHELIOS CZ s.r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe