Bc. Marek Toman
Bachelor's thesis
Etický kodex v Neuromarketingu
Ethical Codex in Neuromarketing
Abstract:
Tato práce odhaluje podstatu neuromarketingu, vědní disciplínu, jež aplikuje poznatky z neurověd ve vztahu k lepšímu porozumění spotřebitele. Po definování souvisejících pojmů marketing, neuroekonomie, behaviorální ekonomie a spotřební chování práce popisuje vymezení neuromarketingu. Poté se práce zabývá lidským mozkem a emocemi v marketingu a jejich vliv na spotřební chování. V další části popisuje …moreAbstract:
This thesis reveals the essence of neuromarketing. This scientific discipline applies knowledge of neurosciences to provide better insight into consumer behavior. After defining the related terms such as marketing, neuroeconomy, behavioral economics and consumer behavior, this thesis also describes the demarcation of neuromarketing. Then, thesis deals with the issues of human brain and emotions in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yi36i/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková