Návrh komunikační strategie značky Relax – Klára Dvořáková
Klára Dvořáková
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie značky Relax
Communication strategy proposal of the Relax brand
Anotace:
Tato práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie sportovních slunečních brýlí značky Relax a návrhem komunikační strategie pro sportovní sluneční brýle této značky pro příští období.Teoretická část práce shrnuje problematiku marketingu a marketingové komunikace na základě současných odborných názorů a trendů. Věnuje se holistickému marketingu, cílenému marketingu, odlišným pojetím marketingového …víceAbstract:
This theses follows up valuation of marketing strategy of sport sunglasses of the Relax brand and communication strategy proposal of sport sunglasses of this brand for the next season.Theoretical part of the theses summarize topics of marketing and marketing communication based on present experts opinions a trends. It pursues holistic marketing, target marketing, different conceptions of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček
Název
Vložil
Vloženo
Práva