Pedagogické a psychologické aspekty nočních aktivit pohledem táborových vedoucích – Bc. Anna OBOŘILOVÁ
Bc. Anna OBOŘILOVÁ
Diplomová práce
Pedagogické a psychologické aspekty nočních aktivit pohledem táborových vedoucích
Psychological and pedagogical aspects of courage pathway
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat pedagogické a psychologické aspekty nočních aktivit (konkrétně stezky odvahy a noční hry) na táborech pro děti a mládež. Dílčím cílem v teoretické části práce je na základě studia odborné literatury popsat zejména problematiku strachu, odvahy a výchovy k odvaze. Cílem empirické části je prostřednictvím dotazníkového šetření realizovaného na souboru táborových …víceAbstract:
The principal aim of thesis is analyzed pedagogical and psychological aspects of night-time activities (specifically courage pathway and night game) at camps for children and youth. Partial aim of theoretical part is particulary described problems of fear, courage and education to courage by foundations of technical literature studying. The aim of empirical part is find out what kind of opinion for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Vyhnálková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBOŘILOVÁ, Anna. Pedagogické a psychologické aspekty nočních aktivit pohledem táborových vedoucích. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Řízení volnočasových aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Stravovací zvyklosti dětí se zaměřením na starší školní věk
Jana KOUDELKOVÁ -
Rentzovo muzeum barokního knihtisku Kuks: pracovní listy pro střední a starší školní věk. (prakticko - teoretická práce)
Květa ČEČKOVÁ -
Využití taneční průpravy a tanečně pohybových prvků ve školní tělesné výchově pro starší školní věk
Simona POTUŽNÍKOVÁ -
Kouření - starší školní věk
Petra Klimešová -
Etická výchova pro starší školní věk a výzkum v okrese Tábor
Věra SAMCOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva