Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb – Bc. Veronika Švecová
Bc. Veronika Švecová
Bachelor's thesis
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Drafting of an effetive marketing communication in service area
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem účinné marketingové komunikace v oblasti služeb. Cílem práce je zhodnotit účinnost stávající marketingové komunikace pro podnik působící v oblasti služeb a navrhnout přiměřená opatření. Zvolené téma je zaměřené na společnost Avon Cosmetics s.r.o, na které je aplikována marketingová komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí tj. na teoreticko-metodologickou a aplikační …moreAbstract:
Thesis deals with the topic of effective marketing communication services. To evaluate the effectiveness of existing marketing communication for a company operating in the services sector and suggest appropriate measures. For the choosen topic I chose Avon Cosmetics Ltd., to which I will apply marketing communications. The work is divided into two parts ie. On the theoretical-methodological and application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/u1ee7/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVECOVÁ, Veronika. \textit{Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/im1gv1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová