Nela Kouřilová

Bakalářská práce

Marketingová strategie značky Opel

Marketing strategy of the brand Opel
Anotace:
V této práci se budu zabývat marketingovou strategií značky Opel. Cílem této práce je analýza vnímání této značky na českém trhu, přičemž si kladu za primární cíl této práce navrhnout řešení pro odstranění slabých stránek této značky. V první části se zaměřím na teorii jednotlivých složek marketingové strategie. Marketingové koncepce, marketingový plán, mix a jednotlivé části marketingové komunikace …více
Abstract:
This work deals with the marketing strategy of Opel. Its goal is to analyze the perception of the brand on the Czech market, while the main objective of this study is to suggest some solutions to improve the weaknesses of the brand's marketing strategy. The first part focuses on the theory of the individual components of the marketing strategy. It deals with marketing concepts, marketing plan …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Jan Fuller

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/38237