Marketingová strategie značky Opel – Nela Kouřilová
Nela Kouřilová
Bakalářská práce
Marketingová strategie značky Opel
Marketing strategy of the brand Opel
Anotace:
V této práci se budu zabývat marketingovou strategií značky Opel. Cílem této práce je analýza vnímání této značky na českém trhu, přičemž si kladu za primární cíl této práce navrhnout řešení pro odstranění slabých stránek této značky. V první části se zaměřím na teorii jednotlivých složek marketingové strategie. Marketingové koncepce, marketingový plán, mix a jednotlivé části marketingové komunikace …víceAbstract:
This work deals with the marketing strategy of Opel. Its goal is to analyze the perception of the brand on the Czech market, while the main objective of this study is to suggest some solutions to improve the weaknesses of the brand's marketing strategy. The first part focuses on the theory of the individual components of the marketing strategy. It deals with marketing concepts, marketing plan …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/38237
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Jan Fuller
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/38237
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová