Vliv mediální manipulace na vytváření reality – Bc. Martin Dvořák
Bc. Martin Dvořák
Bakalářská práce
Vliv mediální manipulace na vytváření reality
The influence of media manipulation on reality creation
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat hlavní metody manipulace, které používají masová média. Teoretická část práce popisuje stručně historický vývoj médií a masové komunikace. Dále se věnuje také vlivu médií na veřejné mínění a možnostem obrany před mediální manipulací. Hlavním cílem aplikační části je analýza konkrétních propagandistických a manipulačních metod použitých ve zpravodajství o havárii …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyze the main manipulation methods used by the mass media. Theoretical part of the work describes brief historical development of the media and the mass communication. It also deals with the influence of the mass media on the public opinion and examines options of defense against efforts to manipulate the public using mass media. Application part deals with analyzing …víceKlíčová slova
Masová média masová komunikace veřejné mínění manipulace propaganda mediální gramotnost mediální výchova černobylská havárie spirála mlčení nastolování agendy názoroví vůdci cenzura Mass media mass communication public opinion manipulation media literacy media education media influence Chernobyl disaster spiral of silence agenda setting opinion leaders censorship
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vyhx2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe havárie Deepwater Horizon na zpravodajských portálech vybraných amerických médií
Šárka Balharová -
Proměna mediálního obrazu Strany zelených v MF Dnes před volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006.
Markéta Spurná -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Public Relations jako možný prostředek k manipulace s veřejným míněním
Petr Šťastný -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ -
Public relations a politické strany
David Janda