Event Marketing ve společnosti Škoda Auto, a. s. – Daniela Kroulíková
Daniela Kroulíková
Bachelor's thesis
Event Marketing ve společnosti Škoda Auto, a. s.
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Event marketing a jeho využití ve společnosti Škoda Auto, a. s.“ se zaměřuje na event marketing jako účinný komunikační marketingový nástroj. Smyslem mé práce je správné začlenění tohoto nástroje do komunikačního mixu společnosti.Cílem celé práce je porovnání teoretických i praktických hledisek event marketingu a jejích následné zmapování při pořádání akcí YETI PARK a KODIAQ …moreAbstract:
The Bachelor's thesis "Event marketing and its usage in the company Škoda Auto, a.s." is focused on event marketing as an effective marketing tool. The aim of this work is an appropriate implementation of this tool in the communicative mix of the company.The thesis discusses a comparison of both theoretical and practical aspects of event marketing and their mapping throughout the organization of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017
Identifier:
http://theses.cz/id/in4cc4/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KROULÍKOVÁ, Daniela. \textit{Event Marketing ve společnosti Škoda Auto, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2017. Available from: https://theses.cz/id/in4cc4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Personální management v průmyslových podnicích
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková