Simona Lesáková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a následnou formulaci návrhů pro zlepšení. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje hlavní východiska marketingu a marketingové komunikace. V praktické části jsou informace o společnosti a výsledky analýzy současného stavu marketingové komunikace na základě sekundárních i primárních dat …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the evaluation of marketing communication of a selected company and the subsequent formulation of suggestions for improvement. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part contains the main principles of marketing and marketing communication. The practical part contains information about the company and the results of the analysis of the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/u3fza/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management