Marketingová komunikace vybrané společnosti – Simona Lesáková
Simona Lesáková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Marketing communication of selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a následnou formulaci návrhů pro zlepšení. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje hlavní východiska marketingu a marketingové komunikace. V praktické části jsou informace o společnosti a výsledky analýzy současného stavu marketingové komunikace na základě sekundárních i primárních dat …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the evaluation of marketing communication of a selected company and the subsequent formulation of suggestions for improvement. It consists of theoretical and practical part. The theoretical part contains the main principles of marketing and marketing communication. The practical part contains information about the company and the results of the analysis of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/u3fza/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová