Consumer behavior in sugar free beverage market in China – Zixuan Wang
Zixuan Wang
Master's thesis
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Chování spotřebitelů na trhu s nápoji bez cukru v Číně
Abstract:
Nápoje bez cukru se v Číně v posledních letech staly velmi populárními, ale výzkum spotřebitelů nápojů bez cukru je zatím nedostatečný. Hlavním cílem tohoto výzkumu je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebu nápojů bez cukru čínskými spotřebiteli nealkoholických nápojů, a segmentovat tyto spotřebitele, zjistit různé charakteristiky postojů a chování těchto skupin spotřebitelů. Tento výzkum …moreAbstract:
Sugar-free beverage have become very popular in China in recent years, but there is a gap in research on consumers of sugar-free beverage. The main objective of this research is to identify the factors that influence the consumption of sugar-free beverages by Chinese soft beverage consumers and segment these consumers, find out the different characteristics of the attitudes and behaviours of these …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86940
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2022
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Radek Tahal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
Haochen Tian -
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
Yiying GUO -
Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu
Martin Kopl -
Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice
Jakub Jakoubek -
Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China
Xiaorui Wang -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá