Consumer behavior in sugar free beverage market in China – Zixuan Wang
Zixuan Wang
Diplomová práce
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Chování spotřebitelů na trhu s nápoji bez cukru v Číně
Anotace:
Nápoje bez cukru se v Číně v posledních letech staly velmi populárními, ale výzkum spotřebitelů nápojů bez cukru je zatím nedostatečný. Hlavním cílem tohoto výzkumu je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebu nápojů bez cukru čínskými spotřebiteli nealkoholických nápojů, a segmentovat tyto spotřebitele, zjistit různé charakteristiky postojů a chování těchto skupin spotřebitelů. Tento výzkum …víceAbstract:
Sugar-free beverage have become very popular in China in recent years, but there is a gap in research on consumers of sugar-free beverage. The main objective of this research is to identify the factors that influence the consumption of sugar-free beverages by Chinese soft beverage consumers and segment these consumers, find out the different characteristics of the attitudes and behaviours of these …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86940
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování a životní způsob čínských spotřebitelů v současné době
Haochen Tian -
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
Yiying GUO -
Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu
Martin Kopl -
Komparace preferencí spotřebitelů v České republice a Čínské lidové republice
Jakub Jakoubek -
Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China
Xiaorui Wang -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Milan Klugar