Role a výzvy v osobním prodeji na příkladu distribuční společnosti Southwestern Advantage – Eliška Harbichová
Eliška Harbichová
Bachelor's thesis
Role a výzvy v osobním prodeji na příkladu distribuční společnosti Southwestern Advantage
The role and challenges of personal selling: The case of distribution company Southwestern Advantage
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá rolí a výzvami v osobním prodeji na příkladu distribuční společnosti Southwestern Advantage. Cílem práce je analyzovat, jakým výzvám prodejci v kontextu současných tržních podmínek, včetně rostoucího trendu digitálních a internetových prodejních kanálů, čelí. Práce využívá metod kvantitativního a kvalitativního výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů …viacAbstract:
The bachelor's thesis examines the role and challenges in personal selling, using the distribution company Southwestern Advantage as a case study. The thesis aims to analyze the challenges that sales representatives face in the context of current market conditions, including the growing trend of digital and internet sales channels. The work uses quantitative and qualitative research methods, specifically …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92743
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedúci: David Říha
- Oponent: Tomáš Cvejn
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92743
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Osobní prodej a osobní prodej firmy LR Cosmetic
Zbyněk Růně -
Osobní prodej společnosti Jägermeister
Kristina Sochůrková -
Osobní prodej podnikatelského pojištění v Allianz pojišťovně jako nástroj marketingové komunikace
Roman Opluštil -
Osobní prodej - efektivní nástroj prodeje
Julie Jílková