Pavel SMEJKAL
Master's thesis
Role komiksu ve vývoji čtenáře
The role of comic books in the development of reading
Abstract:
Diplomová práce Role komiksu ve vývoji čtenáře se zabývá didaktickými možnostmi komiksu. Zejména jeho základními charakteristikami, které by mohly pomoci ve výuce čtenářské gramotnosti, blíže v rozvoji čtenářství. Hledá prostor pro využití komiksu na základě analýzy komiksu a procesu učení se čtení. Přináší ukázku práce s komiksem - komentovanou přípravu učitele a pracovní listy pro výukový blok Malý …moreAbstract:
The diploma thesis called The role of comic books in the development of reading deals with didactic options of comics. Especially with its basic characteristics which could help in teaching reading literacy, more closely in the development of reading. It searches a space for the use of comics based on the analysis of comics and the process of learning to read. It provides an example of working with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ondřej Hník, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMEJKAL, Pavel. Role komiksu ve vývoji čtenáře. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství českého jazyka a literatury pro střední školy
Theses on a related topic
-
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost v procesu vzdělávání
Melina FLOKSOVÁ -
Čtenářské akce regionálních knihoven a dospívající čtenář
Dominika Schrammová -
Čtenářské akce regionálních knihoven a dětský čtenář
Ivana Hlaváčová -
Dystopický román pro mládež a jeho čtenář
Marcela Benešová -
Neruda jako čtenář (ve svých dopisech)
Michaela NOVOSADOVÁ