Bc. Alžběta Krejčí

Bakalářská práce

Postoje k výuce matematiky a fyziky ve VR vzhledem k osobnostním rysům a učebnímu stylu

Attitudes toward teaching mathematics and physics in VR with respect to personality traits and preferred learning style
Anotace:
Cílem této práce bylo zmapovat postoje budoucích učitelů fyziky nebo matematiky k možnosti využití virtuální reality ve vzdělávání. Práce zkoumala, zda tyto postoje souvisí s předchozí zkušeností participantů s virtuální realitou ve vzdělávání, délkou jejich praxe v učitelství, nebo jejich obecným postojem k virtuální realitě, ale hlavně s učebním stylem participanta. Studie ukázala, že postoj budoucích …více
Abstract:
The goal of this thesis was to map out the attitudes of future maths and physics teachers towards the potential use of virtual reality in education. The thesis tried to find out whether these attitudes relate to participants previous experience with edu-cational use of virtual reality, the length of their practice, their general attitude to-wards virtual reality, or their learning style. The study …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta