Postoje k výuce matematiky a fyziky ve VR vzhledem k osobnostním rysům a učebnímu stylu – Bc. Alžběta Krejčí
Bc. Alžběta Krejčí
Bachelor's thesis
Postoje k výuce matematiky a fyziky ve VR vzhledem k osobnostním rysům a učebnímu stylu
Attitudes toward teaching mathematics and physics in VR with respect to personality traits and preferred learning style
Anotácia:
Cílem této práce bylo zmapovat postoje budoucích učitelů fyziky nebo matematiky k možnosti využití virtuální reality ve vzdělávání. Práce zkoumala, zda tyto postoje souvisí s předchozí zkušeností participantů s virtuální realitou ve vzdělávání, délkou jejich praxe v učitelství, nebo jejich obecným postojem k virtuální realitě, ale hlavně s učebním stylem participanta. Studie ukázala, že postoj budoucích …viacAbstract:
The goal of this thesis was to map out the attitudes of future maths and physics teachers towards the potential use of virtual reality in education. The thesis tried to find out whether these attitudes relate to participants previous experience with edu-cational use of virtual reality, the length of their practice, their general attitude to-wards virtual reality, or their learning style. The study …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i0rco/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedúci: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Moderní technologie ve výuce estetické výchovy
Šárka Schlichtsová -
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Vybrané informační a komunikační technologie ve výuce oboru Vojenský odborný výcvik
Patrik Hanák -
Moderní technologie ve výuce české literatury na středních školách
Pavel Dostál -
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách dle § 16 odst. 9 školského zákona ve Středočeském kraji
Tereza Balejová -
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková