Batuhan Canozler

Master's thesis

Uvedení Kofoly na tureckém trhu

Launching Kofola on the Turkish Market
Abstract:
The aim of this diploma thesis is analyze the potential of the Czech soft-drink company Kofola to enter the Turkish market. The first part of the thesis deals with the theoretical background of the topic. In this chapter international marketing, marketing entry strategies, product adaptations, marketing communication and mixes are introduced. In the second, analytical part, attention is paid to both …more
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat potenciál vstupu české společnosti Kofola na turecký trh. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou představeny základní pojmy: mezinárodní marketing, marketingová strategie, produktové úpravy, marketingová komunikace a mixy. Ve druhé, analytické, části se věnuje pozornost jak kvalitativnímu, tak kvantitativnímu výzkumu. Cílem kvantitativního …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Canozler, Batuhan. Uvedení Kofoly na tureckém trhu. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe