Kristýna Hanačíková
Bachelor's thesis
Etická a morální stránka reklamy
Ethical and Moral Side of Advertising
Abstract:
Bakalářská práce je věnována etické a morální stránce reklamy. Cílem práce je zhodnotit, jaký dopad má etická stránka reklamy na spotřebitele. První kapitola obsahuje teoretické poznatky ohledně reklamy, etiky a morálky. Kapitola druhá je praktičtější, protože obsahuje případové studie neetických reklam. Ve třetí kapitole je provedena analýza dotazníkového šetření a standardizovaných rozhovorů. Čtvrtá …moreAbstract:
The bachelor thesis is devoted to ethical and moral aspects of advertising. The aim of this work is to evaluate the impact of ethical aspects of advertising on consumers. The first chapter contains theoretical knowledge about advertising, ethics and morality. The second chapter is more practical because it contains case studies of unethical ads. The third chapter analyzes the questionnaire survey and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/g0nie/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Reklama na hranici etiky
Eliška Karešová -
Etické aspekty v audiovizuální reklamě
Kamila Kuchynková -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Profesní etika učitelů na 1. stupni základní školy
Jitka Holzerová