Etická a morální stránka reklamy – Kristýna Hanačíková
Kristýna Hanačíková
Bakalářská práce
Etická a morální stránka reklamy
Ethical and Moral Side of Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je věnována etické a morální stránce reklamy. Cílem práce je zhodnotit, jaký dopad má etická stránka reklamy na spotřebitele. První kapitola obsahuje teoretické poznatky ohledně reklamy, etiky a morálky. Kapitola druhá je praktičtější, protože obsahuje případové studie neetických reklam. Ve třetí kapitole je provedena analýza dotazníkového šetření a standardizovaných rozhovorů. Čtvrtá …víceAbstract:
The bachelor thesis is devoted to ethical and moral aspects of advertising. The aim of this work is to evaluate the impact of ethical aspects of advertising on consumers. The first chapter contains theoretical knowledge about advertising, ethics and morality. The second chapter is more practical because it contains case studies of unethical ads. The third chapter analyzes the questionnaire survey and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/g0nie/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na hranici etiky
Eliška Karešová -
Etické aspekty v audiovizuální reklamě
Kamila Kuchynková -
Etika v účetní profesi (etika, morálka, kodexy profesionálního chování)
Šárka Jiranová -
Aplikovaná profesní etika: etika pracovníků ve finančním poradenství
Martin Polák -
Kdy brát etiku vážně: Persuasivní etika jako odpověď na otázku „A k čemu?“
Michal Stránský -
Informační etika pohledem evolučního paradigmatu
Ondřej Řepka -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Profesní etika učitelů na 1. stupni základní školy
Jitka Holzerová