Ing. Jan Rucz

Bakalářská práce

Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky

The Importance of Research on Clients’ Needs, Requirements and Expectations with in the Client Relationship Management
Anotace:
Práce se podrobně zabývá problematikou marketingového výzkumu a marketingové komunikace se zákazníkem. Teoretická část je věnována objasnění základních pojmů a souvislostí, následně pak vlastnímu marketingovému průzkumu, jeho významu, formám, metodám zpracování a vyhodnocování výsledků. V aplikační práci je popsán vlastní průzkum, jeho východiska, použité prostředky a metody, upřesnění vzorku zákazníků …více
Abstract:
This work deals with problems of the marketing research and marketing communication with a customer. The theory is concentrated to clarification of basic problems and connections and then to the proper marketing research, its meaning and forms and to the methods treatment and plotting of results. There is written an investigation in the work, its data and methods and a pattern of customers included …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 11. 2011
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní