Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky – Ing. Jan Rucz
Ing. Jan Rucz
Bakalářská práce
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
The Importance of Research on Clients’ Needs, Requirements and Expectations with in the Client Relationship Management
Anotace:
Práce se podrobně zabývá problematikou marketingového výzkumu a marketingové komunikace se zákazníkem. Teoretická část je věnována objasnění základních pojmů a souvislostí, následně pak vlastnímu marketingovému průzkumu, jeho významu, formám, metodám zpracování a vyhodnocování výsledků. V aplikační práci je popsán vlastní průzkum, jeho východiska, použité prostředky a metody, upřesnění vzorku zákazníků …víceAbstract:
This work deals with problems of the marketing research and marketing communication with a customer. The theory is concentrated to clarification of basic problems and connections and then to the proper marketing research, its meaning and forms and to the methods treatment and plotting of results. There is written an investigation in the work, its data and methods and a pattern of customers included …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hcmp8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2011
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová