Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací – Ing. Martina Štrombachová
Ing. Martina Štrombachová
Bakalářská práce
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací
Role of Market Research in Marketing Strategy and System of Information
Anotace:
Cílem této práce je přiblížit úlohu výzkum trhu v marketingové strategii. Nejprve jsem se zaměřila na stručnou charakteristiku marketingu a marketingového informačního systému. Samostatnou kapitolu jsem věnovala jak marketingovému výzkumu tak marketingové strategii ve které shrnuji teoretické informace. Závěrečnou kapitolu jsem pak věnovala tvorbě marketingové strategii v praxi i s konkrétními ukázkami …víceAbstract:
The target of this work is to show the role of market research within the marketing strategy. As first, I have tried to focus briefly on characteristic of marketing and marketing information system. I have concentrated on marketing research and marketing strategy in specific chapter where I summing up theoretical information. The last chapter is fully focused on creating marketing strategy in real …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pej12/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová