Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací – Ing. Martina Štrombachová
Ing. Martina Štrombachová
Bachelor's thesis
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací
Role of Market Research in Marketing Strategy and System of Information
Abstract:
Cílem této práce je přiblížit úlohu výzkum trhu v marketingové strategii. Nejprve jsem se zaměřila na stručnou charakteristiku marketingu a marketingového informačního systému. Samostatnou kapitolu jsem věnovala jak marketingovému výzkumu tak marketingové strategii ve které shrnuji teoretické informace. Závěrečnou kapitolu jsem pak věnovala tvorbě marketingové strategii v praxi i s konkrétními ukázkami …moreAbstract:
The target of this work is to show the role of market research within the marketing strategy. As first, I have tried to focus briefly on characteristic of marketing and marketing information system. I have concentrated on marketing research and marketing strategy in specific chapter where I summing up theoretical information. The last chapter is fully focused on creating marketing strategy in real …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pej12/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Iva Petrová
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová