Bc. Tereza REHNOVÁ, DiS.

Bakalářská práce

Jazyková připravenost u dětí na konci předškolního období v porovnání s předškolním kurikulem

Language skills in children at the end of the preschool period compared with the pre-school curriculum
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je "Jazyková připravenost u dětí na konci předškolního období v porovnáním s předškolním kurikulem". Cílem práce je uvedení jazykové připravenosti dětí v předškolním věku pro další povinné vzdělávání. V teoretická část je zaměřená na témata, která se týkají dítěte v předškolním věku a jeho charakteristika, vývojem řeči dětí v předškolním věku, rozvojem jazykových dovedností …více
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is "Language readiness in children at the end of the preschool period in comparison with the pre-school curriculum." The aim of the thesis is the introduction of language awareness in preschool children for further education compulsory. The theoretical part focuses on topics that relate to the child of preschool age and its characteristics, language development in preschool …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 12. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Jarmila Nováková Hořejší

Citační záznam

Jak správně citovat práci

REHNOVÁ, Tereza. Jazyková připravenost u dětí na konci předškolního období v porovnání s předškolním kurikulem. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta