ADHD ako rizikový faktor pre rozvoj poruchy chovania a emócií – Bc. Petra Baranová
Bc. Petra Baranová
Bakalářská práce
ADHD ako rizikový faktor pre rozvoj poruchy chovania a emócií
ADHD as a risk factor for the development of behavioral and emotional disorders
Abstract:
The bachelor thesis deals with the ADHD syndrome as a risk factor in development of behavioural and emotional disorders. Work consists of theoretical and empirical part. Theoretical part describes syndrome ADHD, its characteristics, signs, diagnostics and treatment options. It also focuses on behavioural disorders, their development, focus groups, advisory system and system of institutional and protective …víceAbstract:
Bakalárska práca pojednáva o syndróme ADHD ako o rizikovom faktore pri vzniku porúch chovania a emócií. Práca pozostáva z teoretickej a empirickej časti. Teoretická časť popisuje syndróm ADHD, jeho charakteristiky, prejavy, diagnostiku a možnosti liečby. Rovnako sa zameriava na poruchy chovania a emócií, na ich vývoj, cieľové skupiny, poradenský systém a systém ústavnej a ochrannej výchovy. Praktická …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rkbnu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Segeťová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Depresivita a impulzivita ako koreláty rizikového správania dospievajúcich v ústavnej starostlivosti a ochrannej výchove a žiakov v systéme nižšieho sekundárneho vzdelávania
Jaroslava KULIŠEK -
Edukace žáků v riziku problému/poruch chování a mentálním postižením v inkluzivním procesu v základní škole.
Irena Floriánová -
Prevence a podpora dítěti v riziku poruchy chování
Iveta Konečná -
Užívání sociálních sítí jako kontakt s okolím dětí s poruchami chování v období pobytu v Diagnostickém ústavu pro mládež v Brně
Tereza Koběrská -
Možný výskyt poruch chování v dětství u dospělých osob bez domova a prediktory v dětském věku pro pozdější bezdomovectví v dospělosti
Pavel Kos