Vanda Kotíková
Master's thesis
Positioning značky Carla
Brand positioning Carla
Anotácia:
Ve své diplomové práci " Positioning značky Carla" jsem se zaměřila na analýzu pozice značky Carla na českém trhu, ze které následně vycházelo mé doporučení v závěru práce. V teoretické části charakterizuji marketing a trendy marketingu v současnosti, popisuji jednotlivé složky marketingového mixu a SWOT analýzu. Druhá kapitola popisuje značku, její vývoj, historii, trendy a prvky. Ve třetí části teoretické …viacAbstract:
This diploma thesis called "Brand positioning Carla" is focused on the analysis of the position of the brand Carla on the Czech market. My recommendations are based on this analysis. The theoretical part describes current marketing and marketing trends, the components of the marketing mix and SWOT analysis. The second chapter describes the brand's development, history, trends and brand elements. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21044
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Josef Šmíd
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21044
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Promotional activities of IQOS and their impact on the brand preferences
Kseniia Romanova -
Promotional activities inside regulated markets. Impact of IQOS events on customer brand awareness and perception.
Veronica Martinelli -
Analysis and Theoretical Implications of the Topical European Competition Case Law Concerning Price Discrimination
Marián Minárik -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Jakub Halouzka -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal