Simona Kejvalová

Bakalářská práce

Role kulturního turismu v marketingu hradů a zámků

Role of Cultural Tourism in Marketing of Castles and Chateaus
Anotace:
Bakalářská práce Role kulturního turismu v marketingu hradů a zámků se zabývá procesy koordinace a řízení marketingových aktivit. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se tématu kulturního turismu a marketingová komunikace. Navazující praktická část je aplikací teoretických poznatků na dva vybrané hrady, Karlštejn a Rožmberk. Tato část obsahuje analýzu základních podmínek existence …více
Abstract:
This bachelor thesis called: Role of cultural tourism in marketing of castles and chateaus is focused on coordination processes and marketing management. The theoretical part defines basic notions related to cultural tourism and marketing communication. Practical part of the thesis is application of theoretical findings on two selected castles: Karlštejn and Rožmberk. This part includes an analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: Markéta Dianová
  • Oponent: Irena Tyslová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51708