Simona Kejvalová

Bachelor's thesis

Role kulturního turismu v marketingu hradů a zámků

Role of Cultural Tourism in Marketing of Castles and Chateaus
Abstract:
Bakalářská práce Role kulturního turismu v marketingu hradů a zámků se zabývá procesy koordinace a řízení marketingových aktivit. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se tématu kulturního turismu a marketingová komunikace. Navazující praktická část je aplikací teoretických poznatků na dva vybrané hrady, Karlštejn a Rožmberk. Tato část obsahuje analýzu základních podmínek existence …more
Abstract:
This bachelor thesis called: Role of cultural tourism in marketing of castles and chateaus is focused on coordination processes and marketing management. The theoretical part defines basic notions related to cultural tourism and marketing communication. Practical part of the thesis is application of theoretical findings on two selected castles: Karlštejn and Rožmberk. This part includes an analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2016
  • Supervisor: Markéta Dianová
  • Reader: Irena Tyslová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/51708