Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích – Bc. Lenka Obročníková
Bc. Lenka Obročníková
Master's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích
New trends in marketing communications and their use in financial institutions
Abstract:
Diplomová práce, s názvem „Nové trendy v marketingové komunikaci finančních institucí“, se zabývá marketingem ve zcela specifickém prostředí, kterým je trh finančních institucí. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na proces tvorby efektivní marketingové komunikace, spolu s rozvedením problematiky marketingového mixu v rámci finančních institucí. Následuje …moreAbstract:
Master´s thesis named „New trends in marketing communication and their use in financial institutions“ is focused on marketing communication in very specific enviroment of financial institutions market. In first chapter are defined teoretical aspects of examinated issue focused on creation of effective marketing strategy and theory of marketing mix of financial institutions. Next chapter describes marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2015
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/mz9lw/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Zuzana Voľanská, PhD., prof. Ing. Anna Šatanová, CSc.
- Reader: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBROČNÍKOVÁ, Lenka. \textit{Nové trendy v~marketingové komunikaci a~jejich využití ve finančních institucích}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2015. Available from: https://theses.cz/id/isnjk4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani