Bc. Lenka Obročníková

Diplomová práce

Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích

New trends in marketing communications and their use in financial institutions
Anotace:
Diplomová práce, s názvem „Nové trendy v marketingové komunikaci finančních institucí“, se zabývá marketingem ve zcela specifickém prostředí, kterým je trh finančních institucí. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na proces tvorby efektivní marketingové komunikace, spolu s rozvedením problematiky marketingového mixu v rámci finančních institucí. Následuje …více
Abstract:
Master´s thesis named „New trends in marketing communication and their use in financial institutions“ is focused on marketing communication in very specific enviroment of financial institutions market. In first chapter are defined teoretical aspects of examinated issue focused on creation of effective marketing strategy and theory of marketing mix of financial institutions. Next chapter describes marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Voľanská, PhD., prof. Ing. Anna Šatanová, CSc.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK