Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích – Bc. Lenka Obročníková
Bc. Lenka Obročníková
Master's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich využití ve finančních institucích
New trends in marketing communications and their use in financial institutions
Anotácia:
Diplomová práce, s názvem „Nové trendy v marketingové komunikaci finančních institucí“, se zabývá marketingem ve zcela specifickém prostředí, kterým je trh finančních institucí. V první kapitole jsou popsána teoretická východiska zkoumané problematiky se zaměřením na proces tvorby efektivní marketingové komunikace, spolu s rozvedením problematiky marketingového mixu v rámci finančních institucí. Následuje …viacAbstract:
Master´s thesis named „New trends in marketing communication and their use in financial institutions“ is focused on marketing communication in very specific enviroment of financial institutions market. In first chapter are defined teoretical aspects of examinated issue focused on creation of effective marketing strategy and theory of marketing mix of financial institutions. Next chapter describes marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/mz9lw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Zuzana Voľanská, PhD., prof. Ing. Anna Šatanová, CSc.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBROČNÍKOVÁ, Lenka. \textit{Nové trendy v~marketingové komunikaci a~jejich využití ve finančních institucích}. Online. Diplomová práca. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Banking Institute/College of Banking SK. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/isnjk4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Úloha marketingové komunikace ve finanční instituci
Liya Gvichiani