Komunikační strategie Laterny magiky – Mgr. Kateřina Škvorová
Mgr. Kateřina Škvorová
Diplomová práce
Komunikační strategie Laterny magiky
Communication Strategy of Laterna magika Theatre
Anotace:
Předmětem magisterské diplomové práce je vytvoření návrhu komunikační strategie Laterny magiky. Práce je rozdělena do pěti tematických celků: První část je věnována ukotvení pojmu komunikační strategie v rámci marketingové strategie, druhá část pojednává o komunikační strategii obecně, ve třetí části jsou uvedeny základní informace o Laterně magice a je podrobně popsána její činnost. Následující část …víceAbstract:
The theme of the Master’s thesis is creating a proposal of communication strategy for Laterna magika Theatre. The thesis is divided into five topical parts: The first part is dedicated to placing the term communication strategy within the realm of marketing strategy, second part discusses communication strategy in general, third part provides information regarding Laterna magika along with its activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q2chn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 2. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
Digital Marketing Communication Strategy for a selected company
Nora Khalatian -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová