Simona Hujerová

Bachelor's thesis

Genderové atypy v marketingu

Gender atypes in marketing
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je vyhodnocení způsobu a míry ovlivnění diváka reklamou. Hlavním tématem je zde genderová problematika, která se zabývá otázkou, jakou roli hraje v dnešní moderní společnosti a jak je vnímaná skrze reklamu. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska pro marketing, mechanismus a psychologii reklamy s hlavním zaměřením na vnímání muže a ženy. Problematika genderu …viac
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is the evaluation of the way and the degree of influence of the viewer by advertising. The main topic is the gender issue, which deals with the role it plays in today's modern society and how it is perceived through advertising. The first part of the thesis deals with the theoretical basis for marketing, mechanism and psychology of advertising with a main focus on …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
  • Vedúci: Ing. Miroslav Dittrich
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní