Simona Hujerová
Bachelor's thesis
Genderové atypy v marketingu
Gender atypes in marketing
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce je vyhodnocení způsobu a míry ovlivnění diváka reklamou. Hlavním tématem je zde genderová problematika, která se zabývá otázkou, jakou roli hraje v dnešní moderní společnosti a jak je vnímaná skrze reklamu. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska pro marketing, mechanismus a psychologii reklamy s hlavním zaměřením na vnímání muže a ženy. Problematika genderu …viacAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the evaluation of the way and the degree of influence of the viewer by advertising. The main topic is the gender issue, which deals with the role it plays in today's modern society and how it is perceived through advertising. The first part of the thesis deals with the theoretical basis for marketing, mechanism and psychology of advertising with a main focus on …viacKľúčové slová
Pohlaví genderový stereotyp muž a žena reklama marketing mechanismus reklamy emoce televizní reklama textová a obrazová analýza hloubkový polostrukturovaný rozhovor Gender gender stereotype male and female advertising advertising mechanism emotions television advertising text and image analysis deep semi-structured interview
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fjn4v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Miroslav Dittrich
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Ženské řády a kongregace 20. a 21. století v českých zemích. Správa a fungování ženských řádů na příkladu Kongregace Milosrdných sester sv. Karla Boromejského
Eliška Krátká -
Řecký grafický román. Analýza a komparace komiksů Tsinganiki orchistra od Jannise Kalaitzise a Manifesto od Iliase Kyriazise
Iveta Samšuková -
kus_cirku: fenomén cirkusu jako inspirační zdroj umění a designu s ohledem na historii i současnou post postmoderní a postfaktuální realitu.
Martina Ondruchová -
ŽIVOT A DÍLO KONRÁDA MARIA KUBEŠE, T. J. (1890-1967) misionáře, kazatele, exercitátora a hlubokého mariánského ctitele
Josef MIKULÁŠEK -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
An annotated translation of a previously untranslated English text and text analysis
Jakub TOMÁŠ -
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
Olena Bondaruk -
Gender stereotypy v televíznej reklame
Ivana Smoleňová